TEMPAHAN JAHITAN MANIK DAN LABUCI

Berminat utk mencuba hasil tangan saye?? Saye sedia menerima tempahan dr corak yang ringkas hingga ke corak yang penuh.

Utk penghantaran baju secara pos, bolehla pos ke alamat di bawah;
472, Lestari 9, Tmn Amalina Lestari,
2700 Raub, Pahang.

Atau hubungi saye di talian;
019-9225627 (Lela)

Untuk pembayaran harga upah jahitan yg tlh siap hendaklah dibayar sebelum baju di pos semula di no akaun di bawah;

MBB - 112148033625
(NORLAILA BINTI MOHD. SUBARI)

Wednesday, October 21, 2009

WAJAH BARU n NAME BARU


Alhamdulillah...hr nie my blog berwajah baru n name baru. Penghijrahan telah berlaku atas faktor2 menuju ke arah kebaikan..InsyaAllah. Sebelum tu, ucapan terima kaseh kepada adik saya Akem yg telah menolong mengupdatekan n menceriakan blog nie. Sape nak kenal adik saye sila lawat web nye- www.intrena.com beliau ade membuat perkhidmatan laman web dan semua berkaitan dgn IT n pengiklanan yg berpejabat di Puchong.
Bercerita mengenai perubahan name pula, asalnyer saye gune name D'Urban Beads Collection. Siap dah terangkan panjang lebar lg mengenai name Urban nie sms memula bula blog nie. Tp entah mengapa name yg menunjukkan kemesraan n tempatan lebih sedap didengar n mudah2 an name tu membawa keberkatan n rezeki yg murah..InsyaAllah. Akhirnya name manik d hati tercetus di minda lalu direalitikan di blog ini..cewahhh..
N menjadi harapan saye supaya teman2 di luar sane selesa dengan name ini n juga selesa mate memandang design2 saye. Sebagai insan biase yg baru hendak bertatih belajar n menimba ilmu, sedikit sebanyak design2 yg saye realitikan di busana2 adalah same dgn design2 beaders2 yg lain sbg tanda saye mengagumi kreativ n idea mereka. Saya cukup tertarik dengan kate2 dr Anggerik Rimba mengenai perkongsian ilmu n kate2 itu adalah sbg panduan saye.
Same2 lah kiter memeriahkan dunia manik n saye berbesarhati memohon tunjuk ajar n komen2 dr sifu2 beaders disana. Setakat ini saye baru meghadiri kursus pendek jahitan manik yang dianjurkan oleh Kolej Komuniti Bentong n InsyaAllah saye mahu menyertai mane2 kelas yg dianjurkan oleh sifu2 beaders yg lain. Sebelum ini saye dah menerima beberapa tempahan dari rakan2 sekerja sebagai permulaan langkah.
Tika dan waktu ini saye sdg sibuk mengejar due date utk siapkan jahitan manik di busana bakal pengantin, adik ipar saye yg akan melangsungkan perkahwinan bulan 11 nie n busana anak2 n sendiri juga utk d pakai di majlis nnti. InsaAllah bulan Disember saye akan membuka semula tempahan dari cust setelah lame terhenti sejak hari raya lepas.

No comments:

Post a Comment

Gallery